Zdalna pomoc

Zapraszamy do korzystania z systemu pomocy zdalnej poprzez program TeamViewer.
Możecie Państwo łatwo i bezpiecznie udostępnić nam swój pulpit, dzięki czemu będziemy mogli zdalnie sprawdzić ustawienia i skutecznie rozwiązać zgłoszony problem.

Jak to działa?

1. Kliknij w umieszczony poniżej przycisk i pobierz program TeamViewerQS
2. Zapisz pobierany program, np. na pulpicie
3. Uruchom program oraz podaj naszemu konsultantowi Kod sesji

zdalna pomoc

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Czy jest możliwość prezentacji oferty/usług/aplikacji w siedzibie Urzędu?
Od czego zależy wycena?
Ile czasu trwa wdrożenie aplikacji, systemu?
Czym się różni kalibracja od wektoryzacji MPZP lub Studium?
Co się dzieje, gdy na zmienionym planie znajdują się elementy graficzne, które według ustaleń ze zmiany nie powinny się tam znaleźć?
W jaki sposób pozyskujemy dane do Ewidencji dróg?
Czy możliwy jest dostęp do aplikacji Drogi bez przeprowadzonej inwentaryzacji terenowej?
Czy aplikacje pozwalają na dodawanie innych warstw?
Gdzie przechowywane są dane osobowe, dokumenty, zawiadomienia, wnioski?
W jaki sposób pozyskiwane są dane do aplikacji WOD-KAN?
W jaki sposób opracowujemy rejestr mienia gminnego w aplikacji Mienie?